Search This Blog

Thursday, May 2, 2013

ISU AIR FREE DI SELANGOR...

Kdg2 aku dgr isu air FREE kat selangor ni ada yg xdapat...heran aku..kenapa aku yg dok kat selangor ni dpt air FREE tp ada yang xdpt.WHY????





Kejadian ni berlaku pd diri aku dalam minggu ni jgk. Dalam proses nak cari rumah apartment. So aku cari yang terdekat ngan aku. So bila aku bertanya psl isu air FREE ni rupanya sistem air bagi rumah apartment atau flat adalah sistem pukal.

Semua penghuni yang tinggal di apartment membayar bil air kepada pihak pengurusan bukan kepada pihak SYABAS. so patutla penghuni tidak dapat air FREE...ini kisahnya.baru aku faham. Dulu aku pertikai jgk isu air ni. Bila aku tanya beberapa kawan rapat yang ada rumah apartment, mmg xdpt air FREE dr kerajaan Selangor.

Mungkin sesetengah rumah apartment atau flat diuruskan oleh pihak pengurusan yang dimiliki oleh pihak ketiga.






Mungkin kita bleh minta pihak kerajaan negeri Selangor berunding dengan syarikat yang menguruskan apartment atau flat bagi menjalankan meter air individu...

Sumber gambar : Sahabat-Gunung.blogspot

No comments:

Post a Comment