Search This Blog

Wednesday, May 1, 2013

PRU13 ## TURUNKAN HARGA KERETA.....JANJI BN antara MANIFESTO PAKATAN RAKYAT

Sebut pasal harga kereta TURUN, spa yang xseronok...bleh dikatakan semua pihak akan seronok. Aku pun seronok..so disini kita tgk PERBEZAAN ATAU PERSAMAAN.

Kita jangan tgk tajuk tawaran itu sahaja...cuba nilai dari sudut mekanisme untuk melaksanakan JANJI/MANIFESTO tersebut. Banyak sumber yang kita bleh rujuk pada masa lani.

MANISFESTO Pakatan Rakyat, tgk video ni. klik

JANJI BARISAN NASIONAL

 Menurut sumber yang aku dpt cara @ mekanisme untuk menurunkan harga kereta bagi BN adalah berbincang dengan pengeluar kenderaan. Pandangan aku contohnya klu nak kurangkan harga kereta keluaran TOYOTA, so perbincangan dengan pihak TOYOTA bagi mengurangkan harga kereta. Apa komen anda?

Menyemak Dasar Automotif Negara untuk mengurangkan harga kereta secara berperingkat. Rujuk Dasar Automotif Negara klik disini.

Penjelasan kurang ttg JANJI BN ni.kalau sesiapa ada info bagaimana hendak menurunkan harga kereta TOLONG maklumkan kepada saya.

Bukan saya hendak menangkan sebelah pihak tetapi saya memerlukan info bagi saya untuk MEMILIH...



No comments:

Post a Comment